2016. sze 27.

Szőlős kitűző

írta: Ediholmi
Szőlős kitűző

Heti Barkács Tipp: szőlős kitűző- gyűjtögetők előnyben! ;) dscf0172.JPG

Ugye milyen jól mutat együtt az a néhány összegyűjtögetett, zöld árnyalatú ing- és egyéb gomb? Akár a szőlőszemek...

A gondolatot gyors megvalósítás követte: a forma kialakítása után néhány öltéssel- a formánál nagyobb darab- zöld filclapra varrogattam ezeket a gombokat. A varrás végeztével körben levágtam a felesleges filc anyagot, majd a lehulló darabokból ici-pici leveleket alakítottam ki. Végezetül a hátlapra kitűzőalapot rögzítettem ragasztópisztoly segítségével. dscf0174.JPG

Nem vicc: hip-hop kész lett! :) Most a kabátomat díszíti, de el tudnám képzelni hűtőmágnesként, ajándék borosüveg díszeként, őszies ajtódísz kiegészítőjeként... Ki folytatja a sort? :)

"Szép karriert" futott be ez az apró szőlőfürt a Meskán is! :) A Meska blog oldalát színesítve itt látható írásom.jkgh.jpg

nevtelen.jpg

Valamint- nagy örömömre- a helyi hetilapban: a "Szarvas és Vidéke"- ben is megjelent írásom: dscf0378.JPG

A bejegyzésben látható fotók nem a netről összegyűjtött válogatás- MIND az én  kezem munkája... Nagyon örülök, ha tetszik a poszt és esetleg máshol is megosztod,de kérlek, forrásként jelöld meg, hogy honnan másoltad, köszönöm!

#ediholmi #heti_barkacs_tipp

Ha kíváncsi vagy kézműves és újrahasznosított, ajándék-, dísz- és használati tárgyaimra, akkor látogasd meg boltom itt! Találkozzunk bármikor! :)

Szólj hozzá

gyümölcs ősz újrahasznosítás DIY recikdina varrva-jó holmik heti barkács tipp