2018. dec 30.

Szilveszteri dekor jegyzettömbből

írta: Ediholmi
Szilveszteri dekor jegyzettömbből

Igen!

Egyszerű, viszonylag gyors, látványos... kell ennél több?

dscf6055.JPG

Ezeknek a papírdíszeknek az alapja, meglepő módon: Pepco- ban vásárolt, zöld Post- it jegyzettömb. A kis méretű, négyszögletes lapokat így szabni sem kell: ideális méretűek.

dscf6053.JPG

A lapokból, középen enyhén meghajtva, csapott sarkú szív formákat vágtam ki. Szabad kézzel, sablon nélkül- nem nehéz!

Aztán 8 db ilyen szív formát a széleiken összetűztem tűzőgéppel, majd a füzért végül körré alakítva is összetűztem az első és utolsó szívet. Ez még így nagyon instabil, így a fonák oldalán meg kell erősíteni egy kb. 4-5 cm- s karton körrel a lóhere közepét. Ragasztópisztolyt használtam, mert erősen és gyorsan ragaszt. Az elejét zseníliadróttal és pompommal díszítettem.

A függődísz duplán készült, a kettő rész közé zsinórt ragasztva, az asztali dísz hátuljára pedig duplán csavart zseníliadrótot ragasztottam szárnak.

dscf6051.JPG

dscf6050.JPG

dscf6041.JPG

dscf6048.JPG

Szilveszteri dekor már van! 
A többi majd alakul...

 A bejegyzésben látható fotók nem a netről összegyűjtött válogatás- MIND az én  kezem munkája... Nagyon örülök, ha tetszik a poszt és esetleg máshol is megosztod, de kérlek, forrásként jelöld meg, hogy honnan másoltad, köszönöm!

Szólj hozzá

karácsony szív szilveszter lakberendezés dekoráció DIY nemvarrás heti barkács tipp