2016. jún 14.

Napraforgók- nem a mezőről

írta: Ediholmi
Napraforgók- nem a mezőről

Igen, nekem is az egyik kedvenc virágom a napraforgó! Ikonikus jelzés: itt a nyár! Nyílnak az út mellett elsuhanó napraforgó mezők, itt az igazi nyár idő, szünet van, szabadság... Formája a Napot juttatja eszünkben, viruló sárga "sugarai" jókedvvel töltenek fel! Bár, most már teljesen elfogadott, sőt "sikkes" napraforgót ültetni kertünkbe, ezzel csempészve közvetlen környezetünkbe egy kis nyaralás- fílinget, én szívesen díszítem nyár derekán a lakást is, igazinak látszó textil napraforgó dísszel, csokorral.dscf8985.JPG

Kezdeti próbálkozásaimban egy-egy szál napraforgó készült, melyeket játékosan, a különböző mintázatú, színű textilek és más alapanyagok felhasználásával alakítottam ki.p1110635.JPG

p1110638_2.JPG

p1110643.JPG

Ezután kialakítottam egy fajta csokor formát, amelyet más egyéb textil virágokkal ( selyem rózsa, textil dália, farmer virág... ) is elkészítettem, és persze nem maradhatott ki a napraforgós változat sem!dscf1837.JPG

dscf1838.JPG

dscf1841.JPG

dscf1843.JPG

Itt még a virág fejek viszonylag nagyok voltak, így a csokor kissé kuszának tűnt...dscf1955.JPG

De amint kisebb virágokkal díszítettem fel a csokrot, mindjárt rendezettebb lett a kép!dscf2363.JPG

10.jpg

 Nem egyszer leptem meg nyári grill partyba érkezvén a vendéglátó háziasszonyt ilyen csokorral- a hatás nem maradt el!dscf8982.JPG

dscf8983.JPG

Másnak is megtetszett... így sorra készültek a csokrok! Volt olyan, amit decemberben, Éva napra adtak át... Éva napraforgó- rajongó!dscf5528.JPG

dscf5529.JPG

dscf5813.JPG

dscf5814.JPG

Volt olyan, hogy ballagási csokorként díszelgett csokrom.dscf4440.JPG

Persze a Pedagógusok is megérdemlik az ilyen kedves meglepetést!dscf5096.JPG

dscf8979.JPG

dscf8981.JPG

Készült halvány selyemből, élénk műszálas textilből, fakó pamut vászonból... számomra mind tetszetős lett!napraforgok.jpg

Hasonló textil csokrokat láthatsz itt.

A bejegyzésben látható fotók nem a netről összegyűjtött válogatás- MIND az én kezem munkája... Nagyon örülök, ha tetszik a poszt és esetleg máshol is megosztod,de kérlek, forrásként jelöld meg, hogy honnan másoltad, köszönöm!

Ha kíváncsi vagy további kézműves és újrahasznosított, ajándék-, dísz- és használati tárgyaimra, akkor látogasd meg boltom itt! Találkozzunk bármikor! :)

Szólj hozzá

esküvő ajándék újrahasznosítás virág lakberendezés dekoráció csokor napraforgó megtetszett?