2018. nov 15.

A "20 méter farmer vászon" esete

írta: Ediholmi
A "20 méter farmer vászon" esete

Klub délután 2018.11.14- én a Városi Könyvtárban

Tegnap is egy izgalmas, közös varráson vettem részt!

dscf5992.JPG
Mint már máshol is írtam erről:  helyi könyvtárban, havi rendszerességgel szervezünk összejöveteleket hobby varrás és szövés témában, melynek moderátora én vagyok. A tegnapi klub délutánon a fő tevékenység a bevásárló táska, azon belül is a farmer táska készítése volt a feladat! 
dscf5985.JPG
Az alapanyagokat előkészítve vártam az érdeklődőket:
20 méter 45 cm széles, farmer darabokból összevarrt vásznat, készítettem erre a napra...
dscf5989.JPG
kb. 40 db megunt farmer nadrág felhasználásával, áldozatos, de annál felemelőbb munkával. 
12- en vettek részt ezen az eseményen: csupa olyan hölgy- idősebb és fiatal-, akik még csak most ismerkednek a varrógéppel! Szóval feladtam nekik a leckét, főleg  a fül felvarrás volt "rémísztő", hiszen derékrészekből készültek.
dscf5995.JPG
 
Éppen ezért is voltam NAGYON BÜSZKE minden résztvevőre, aki nem adta fel és saját készítésű farmer táskával lett gazdagabb a nap végén! 
varros_klub.jpg
Szuper délután volt- alig várom a következő alkalmat! 
Szólj hozzá

táska újrahasznosítás farmer kézművesség DIY Városi Könyvtár